У Торецькому професійному ліцеї працює соціально-психологічна служба, до складу якої входять такі фахівці, як  соціальний педагог Сидоркіна Ольга Сергіївна та практичний психолог Бодачова Ольга Анатоліївна.

                           

Основною метою роботи соціально-психологічної служби Торецького професійного ліцею є:

Підвищення ефективності навчально-виховного процесу через формування соціально-психологічної культури учнів, педагогів, батьків та збереження цінності психічного та фізичного здоров'я учнів. Створення оптимальних соціально-психологічних умов для розвитку інноваційної особистості.

Основні завдання, які ставить у своїй діяльності фахівці соціально-психолгічної служби Торецького професійного ліцею:

v організація роботи щодо формування цінності здоров’я та здорового способу життя серед учнів, батьків, вчителів;

v захист дітей, надання їм допомоги у вирішенні особистих проблем;

v допомога учням в період адаптації до нових умов навчання;

v надання консультативної допомоги вчителям, батькам, учням

 

Основні напрямки роботи соціально-психологічної служби ДПЛ є:

u Психодіагностичний;

u  Консультативний ;

u Просвітницький;

u Корекційно-відновлювальний та розвивальний

Взаємодія фахівців соціально-психологічної служби ТПЛ з учасниками навчального процесу:

         Адміністрація ліцею ;

         Методична служба ліцею;

         Учнівське самоврядування;

         Учні  ліцею ;

         Викладачі ;

         Батьки

 

Взаємодія практичного психолога та соціального педагога Торецького професійного ліцею з установами та організаціями:

         Міський та обласний центри соціальних служб для сімї, дітей та молоді;

         Служба у справах дітей ;

         Кримінальна поліція у справах дітей;

         Медичні  установи  міста;

         Інші навчальні заклади

Робота психолога та соціального педагога з учнями ТПЛ включає: психодіагностичне дослідження, індивідуальне консультування, робота з учнями, які потребують особливої педагогічної уваги, проведення розвиваючих занять та тренінгів, психологічна та соціальна просвіта.

Психодіагностичне дослідження учнів ТПЛ

              

Індивідуальне консультування, психолого-соціальна просвіта, робота з учнями, які потребують особливої педагогічної уваги

    

Проведення корекційно-відновлюввальної та розвивальної роботи з учнями ДПЛ

   

Робота фахівців соціально-психологічної служби ТПЛ з педагогами включає:  психологічне просвітництво педагогічного колективу, психодіагностичне дослідження, індивідуальне консультування, розробка соціально-психологічних рекомендацій щодо навчально-виховного процесу.

               

                  

Робота психолога та соціального педагога ТПЛ з батьками включає:  виступи на батьківських зборах, психологічне просвітництво сімейного виховання,  індивідуальне консультування.

 

Внимание! это сообщение появляется в Демо-версии.